Werken bij De Wert

Werken bij De Wert

Kom jij ons De Wert team versterken?

We bestaan dit jaar 63 jaar! Ondertussen zijn wij uitgegroeid tot een full-service kantoor. Of het nu gaat om accountancy, belastingadvies, salarisverwerking of HRM-diensten, de klant telt voor ons en het succes van onze klant is onze grootste beloning. Persoonlijk contact, een informele werksfeer en een op talent ingerichte samenwerking, helpen de doelstellingen van ons kantoor én onze medewerkers te realiseren. Ons relatiebestand bestaat uit MKB-ondernemingen, internationaal opererende klanten en vermogende particulieren.

Ter versterking van ons team, zijn wij op zoek naar:

1. Gevorderd assistent-accountant (24 tot 40 uur)

Wat ga je doen?
Omdat je al bekend bent met onze branche, hoeven we je niet uit te leggen wat de functie inhoudt. Je hebt immers al jarenlang ervaring in het verlenen van administratieve diensten, het samenstellen van jaarrekeningen en het mede uitvoeren van controle-/assuranceopdrachten. Het verzorgen van aangiftes vennootschapsbelasting, inkomstenbelasting en omzetbelasting heb je uiteraard ook al onder de knie. Voor het interpreteren van cijfers en het signaleren van kansen en bedreigingen draai je je hand niet om.
Omdat je zelf (misschien) de functie beginnend assistent hebt doorlopen weet je als ervaringsdeskundige hoe je ze het beste kunt begeleiden. Omdat je al samengewerkt hebt met andere disciplines van een accountantskantoor, kun je samen met de klant en het klantteam je cijfermatig inzicht slim toepassen om de klant toekomstgericht te adviseren.

Wie zoeken we?
Je bent een enthousiast persoon. Je houdt actief contact met je eigen klanten en werkt proactief. Je bent iemand die wil groeien en die verantwoordelijkheid wil nemen. Een klantgerichte, zelfstandige attitude met een focus op kwaliteit en nauwkeurigheid mag niet ontbreken. Je neemt graag initiatief en signaleert adviesmogelijkheden. Uiteraard beschik je over een relevante opleiding. 

2. Beginnend assistent-accountant (24 tot 40 uur)

Wat ga je doen?
De kerntaken zijn het verzorgen van administraties en het verrichten van ondersteunende werkzaamheden. Je bent mede verantwoordelijk voor het samenstellen van jaarrekeningen en het verzorgen van fiscale aangiften. Doel is samen met de klant en het klantteam het cijfermatig inzicht slim toe te passen en de klant toekomstgericht te adviseren. Met jouw analytische vaardigheden signaleer je vanuit de financiële administraties mogelijkheden en kansen, maar ook bedreigingen. Je maakt zoveel mogelijk gebruik van geautomatiseerde oplossingen en werkt op de meest efficiënte wijze. Je werkt veelvuldig samen binnen het team accountancy, maar ook met collega’s uit andere disciplines zoals bijvoorbeeld de fiscale afdeling. Naarmate je langer in de functie zit, wordt je takenpakket steeds uitgebreider.         

Wie zoeken we?
Je bent een enthousiast persoon, iemand die net gestart is of binnenkort gaat starten met zijn loopbaan. Je beschikt over een (bijna) afgeronde bedrijfseconomische opleiding op tenminste VWO / HBO-niveau. Jouw ervaring op het gebied van accountancy is nog gering, maar je beschikt wel over een klantgerichte, zelfstandige attitude met een focus op kwaliteit en nauwkeurigheid. Met jouw communicatie is niks mis en je durft een kritische noot te uiten. Je werkt graag in teamverband en je bent iemand die wil groeien en verantwoordelijkheid wil nemen. 

3. Junior salarisadministrateur

Wat ga je doen?
Samen met jouw collega’s ga je maandelijks zorgen voor een correcte uitvoering van de salarisadministratie voor onze klanten, te weten de MKB-ondernemers en haar medewerkers. Jij draagt bij aan de juiste en tijdige betaling van de salarissen, hetgeen erg belangrijk is. Hierin heb jij alle mutaties doorgevoerd en/of in samenspraak gecontroleerd en bijzonderheden meegenomen. Jij ziet er mede op toe dat alle aangiften de deur uitgaan, al dan niet automatisch. Je laat de mogelijkheid tot subsidies niet onbenut en je signaleert mede advieskansen. Dit doe je onder andere met behulp van het online HR- en salarispakket Nmbrs. Je werkt veelvuldig samen met de klant en onze partners.

Wie zoeken we?
Je bent zelfkritisch, geïnteresseerd in de nieuwste (softwarematige) ontwikkelingen en je wilt de klant graag blijven verassen. Persoonlijk (telefonisch) contact heeft je voorkeur, je bent een nauwkeurige en nieuwsgierige collega die de werkzaamheden uitstekend verricht. Je focus is gericht op kwaliteit, je kunt goed overweg met ICT en je staat open voor vernieuwingen. Beschik je over (minimaal) een afgeronde MBO-opleiding en ben je in het bezit van het diploma PDL (of bereid om deze opleiding te volgen), dan pas je perfect in het huidige team.

HET DNA VAN ONS KANTOOR

Je bent BOEI-end en herkent jezelf in het DNA van ons kantoor; Betrouwbaar, Oplossingsgericht, Eigenzinnig en Initiatiefrijk.

WAT BIEDEN WIJ?

  • 34 vakantiedagen (o.b.v. fulltime).
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling.
  • Uitstekende doorgroeimogelijkheden.
  • Een goede werk-privébalans, overwerken is bij ons niet standaard.
  • Wij geven jou de kans jezelf te ontwikkelen vanuit de theorie, maar ook door te doen, waarbij fouten maken mag.
  • Wij investeren in (interne) opleidingen en faciliteren externe vaktechnische bijeenkomsten. Overname van een eventuele studieschuld is mogelijk.
  • Een goede “Brabantse” werksfeer in een laagdrempelige en informele organisatie.
  • Wij starten met een tijdelijk contract, met uitzicht op een vast contract.

Wil jij je talent optimaal benutten?
Reageer dan snel en mail je motivatiebrief en CV naar pz@dewert.nl. Voor nadere informatie kun je contact opnemen met de heer Mark van Raak via telefoonnummer 040-244 42 88.

Een Persoonlijke Profiel Analyse kan deel uitmaken van de selectieprocedure.


Meewerkstagiair salarisadministratie

Werkervaring opdoen bij De Wert
Ben jij klaar om de volgende stap in je studie te nemen? Wij staan klaar om je te helpen in je ontwikkeling als professional. Een stage waarin je goede begeleiding en waardevolle feedback ontvangt om te groeien in je rol. Het accent binnen deze functie ligt op salarisadministratie en salarisadvisering richting de klant. Gaandeweg ga je ook de teamleden ondersteunen in vraagstukken die zij tegenkomen bij de klant.

Wie zoeken we?
Jij bent iemand die van nature zorgvuldig te werk gaat en servicegericht is. Klanten voelen zich door jou snel begrepen en geholpen. Je houdt het hoofd koel, ook als de werkdruk gedurende de dag oploopt. Je bent leergierig en staat te popelen om meer te weten te komen over het verzorgen van een salarisadministratie, cao-bepalingen en (premie)regelingen. Ook kun je niet wachten om in de toekomst vraagstukken op je te nemen en zowel klanten als collega’s hierin te ondersteunen. 

Wat bieden wij?
Een prima stagevergoeding en flexibele werktijden met de mogelijkheid om na het afronden van je studie je carrière bij De Wert voort te zetten. We stimuleren je om altijd te blijven groeien. Daarnaast vinden we het belangrijk dat je een goede balans vindt tussen werk en privé.

Zoek je een stageplaats?
Reageer dan snel en mail je motivatiebrief en CV naar pz@dewert.nl. Voor nadere informatie kun je contact opnemen met de heer Mark van Raak via telefoonnummer 040-244 42 88.