Werken bij De Wert

Werken bij De Wert

Kom jij ons De Wert team versterken?

OP ZOEK NAAR EEN UITDAGENDE FUNCTIE?

ZELFSTANDIG ASSISTENT ACCOUNTANT/RELATIEBEHEERDER?

GOED DAT JE DIT LEEST!

We bestaan al bijna 60 jaar! Ondertussen zijn wij uitgegroeid tot een full-service kantoor. Of het nu gaat om accountancy, belastingadvies, salarisverwerking of HRM-diensten, de klant telt voor ons en het succes van onze klant is onze grootste beloning. Persoonlijk contact, een informele werksfeer en een op talent ingerichte samenwerking, helpen de doelstellingen van ons kantoor én onze medewerkers te realiseren. Ons relatiebestand bestaat uit MKB-ondernemingen, internationaal opererende klanten en vermogende particulieren.

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar:

Zelfstandig Assistent Accountant/ Relatiebeheerder (32 tot 40 uur)

Functie
Omdat je al bekend bent met onze branche, hoeven we je niet uit te leggen wat de functies inhouden. Je hebt immers al jarenlang ervaring in het verlenen van administratieve diensten, het samenstellen van (complexere) jaarrekeningen en het mede uitvoeren van controle-/assuranceopdrachten. Het verzorgen van aangiftes vennootschapsbelasting, inkomstenbelasting en omzetbelasting heb je uiteraard ook al onder de knie. Voor het interpreteren van cijfers en het signaleren van kansen en bedreigingen draai je je hand niet om.

Omdat je zelf (misschien) de functie beginnend en gevorderd assistent hebt doorlopen weet je als ervaringsdeskundige hoe je ze het beste kunt begeleiden. Omdat je al samengewerkt hebt met andere disciplines van een accountantskantoor, kun je samen met de klant en het klantteam je cijfermatig inzicht slim toepassen om de klant toekomstgericht te adviseren.

Kwalificaties en vaardigheden
Je bent een enthousiast persoon. Je houdt actief contact met je eigen klanten en werkt proactief. Je bent iemand die wil groeien en die verantwoordelijkheid wil nemen. Een klantgerichte, zelfstandige attitude met een focus op kwaliteit en nauwkeurigheid mag niet ontbreken. Je neemt graag initiatief en signaleert adviesmogelijkheden. Uiteraard beschik je over een relevante opleiding.

Je bent BOEI-end en herkent jezelf in het DNA van ons kantoor; Betrouwbaar, Oplossingsgericht, Eigenzinnig en Initiatiefrijk.

Wat bieden wij
Funtie met doorgroeimogelijkheden. Wij faciliteren je door middel van een praktijkgericht ontwikkeltraject. Jouw ambitie is onze drijfveer om te investeren in (interne) opleidingen en praktijkervaringen. De arbeidsvoorwaarden zijn marktconform en er is een goede “Brabantse” werksfeer. We starten met een tijdelijk contract, met uitzicht op een vast contract.

Wil jij je talent optimaal benutten?
Stuur je sollicitatie en CV naar pz@dewert.nl. Een Youtube-sollicitatie mag natuurlijk ook!

Voor nadere informatie kun je contact opnemen met Mark van Raak. Hij is bereikbaar via telefoonnummer 040 - 244 42 88 of 06 – 5179 6368.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectieprocedure.